Ciiiwi! <3

Haha! Rubriken är ett gulligt smeknamn Wakinya har fått & fråga mig inte varför! ;)

Har precis varit ute och ridit Wakinya i paddocken. Tog några språng och det kändes bra! Inte så mycket mer att säga faktiskt..
Idag har jag mycket att fixa med känns det som, eller ja? Ska iallafall rida ännu mer och baka någon kaka tills imorgon, då vi får gäster.
Okej, jag hade inte alls mycket att göra. Bara känns som det. För jag har sjukt mycket i mitt huvud just nu. Hela min värld snurrar, usch!!!!!!!!!!!!!


Ha det bra, och nej, jag orkar inte uppdatera roligare än såhär. Får ta det när jag har tagit tag i mitt liv. typ?

 Förra året<3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0