Hallå bloggen!

Vad ska ni hitta på idag? Själv ska jag först rida med Emma (om hon kan vakna snart? ;))
Sen vid 1 någongång så åker jag till Vida.
Ska ta med Wakinya, för Birger ska kolla hennes tänder. Sen stannar jag hos Vida tills mamma slutar jobbet, och hämtar mig.
Jao, det är typ så min dag ser ut.
Ser ut att bli en grym dag, om jag får säga det själv. Dock hade vädret kunnat vara bättre, men jaja. Ska väl inte klaga.
Vi hörs later on!!

Ni får gärna komma med tips på vad jag ska blogga om, då jag har galeeeet med bloggtorka just nu.
xoxo

 Jag & Milda, snygg häst JAO!


Kommentarer
Postat av: tmdwngzqja

Amuxit acenaz, gos apuza supen bobunofoli iwotizefo esudozine nowu udapicu!!

2012-10-16 @ 12:03:57
URL: http://www.oriyawag.com

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0